20. června 2014

The Chosen | Kapitola 15 | Midgard again (part 1)

Ahoj,
mám tu pro vás další kapitolu.
Jedu na víkend na chatu bez wifi, tak to tu snad půjde i beze mě :D

Jo, ještě jedna věc - jaký je váš názor: blog nebo blogger?

Dnešní kapitola je zase taková... oddechová. Ani nevím, co mě to popadlo, ale ty předchozí na mě byly až moc vážný. Tahle je zase až moc... divná... ehm :D (jak asi víte, tak píšu v předstihu a když jsem si teď četla, co jsem tak možná měsíc zpátky napsala, nechápala jsem se :D) Každopádně taková bude ještě jedna a pak zase zvážním, nebojte :D
Enjoy!

××××××××××××

"Hel? Kam jdeš?" ozvalo se mi za zády.
Od našeho rozhovoru v trůní síni uplynul týden a půl a od té doby mi Loki snad jinak neřekl. Od Ginie se prý nedají vymyslet pěkné zkratky. Ani mi to moc nevadilo.
"Je ráno, musíme vstávat." vysvětlila jsem, zatímco se mě snažil zatáhnout zpátky do postele. "Jsme král a královna Asgardu, můžeme dělat co chceme." namítl.
"V tom případě chci nějakou zábavu." prohlásila jsem.
"To by se dalo zařídit." nasadil vyzývavý úsměv.
"Ale ne takovou. Na Zemi, se zrůďačkama ...totiž s kámoškama."
"To snad nemyslíš vážně?!" zděsil se.
"Co, bojíš se jich snad?" zeptala jsem se posměšně.
"Nakreslily mi knírek. Něčím, co skoro nešlo smýt." Zněl ukřivděně.
"Já se na tom podílela stejně, jako ony. A nebojíš se mě, dokonce se mnou spíš v posteli." namítla jsem.
"Tušil jsem, že v tom máš prsty!" vykřikl, "Zasloužila bys potrestat."
Bylo to konstatování s podtextem. Vlepil mi jemný pohlavek a chtěl si 'hrát'.

"Na co ty zase nemyslíš." Protočila jsem oči.
"Hm... vidím, že po ránu nejsi tak ...přístupná. Škoda. Mohla by být zábava, kdyby se celý palác probudil a slyšel mé jméno. V tvém podání zní perfektně." Ušklíbl se.
"Konec monologu? Chci na Zem a ptám se, jestli jdeš se mnou."
"Ok. Dobře, půjdu s tebou. Stejně tam potřebuji něco zařídit."
"Tak už sakra taky vstaň!" To je hroznej lenoch, napadlo mě, nadrženej lenoch.
..Abych to trochu urychlila, mrskla jsem po něm první věcí, kterou jsem měla po ruce, jak už mám ve zvyku. K jeho smůle to byla bota, kvalitní a těžká, kožená Martenska.
"Auu! Za co? Ano, mám sice rád trochu tvrdšího jednání v posteli, rozhodně, ale boty bys po mě házet nemusela."
"Tvoje chyba. Nemáš se tak rozvalovat v tuhle nemožnou hodinu." odsekla jsem.

Oblékla jsem se a Loki se konečně uráčil vstát. Kouzlem si přivolal oblečení, což bych mimochodem zvládla už taky, jen jsem pro to neviděla důvod.
Oba jsme se pak přemístili na Zemi. (Každý svojí silou, což byl můj velký úspěch).

"Musím ještě něco zařídit." řekl.
"Dobře, ale přijď aspoň večer. Přespáváme tu."
Přikývl a zmizel. Věděla jsem, že jde řešit něco s Thorem.

Zaklepala jsem na dveře, protože jsem si tam minule nechala klíče.
Přišla otevřít Amanda. Vrhla se mi kolem krku na přivítanou. Amy hned po ní. Viktorie a Christina seděly na gauči a kývly mi na pozdrav. Najednou mě Amanda chytla pod krkem.
"Proč?" zeptala jsem se klidně. Tyhle hry na bitky mě bavily.
"Bylas' pryč skoro měsíc a nedalas' nám vědět!"
"Tak promiň no!" zakřičela jsem a teď jsem držela naopak já ji.
Chvilku jsme se praly, až jsem jí podkopla nohy a ona skončila na podlaze.

"Ten tvůj sexy bůh tu s tebou není?" přerušila nás Viki.
Byla naprosto v klidu, jelikož podobné scénky jsme dělaly často.
"Je na Zemi, ale přijde pozdějš." odpověděla jsem.
"Co chceš dělat?" zeptala se Christa.
"Řekněte něco vy..."
"Nevíme, proto tu takhle sedíme." namítla Mandy, která už stála.
"Pane bože, vy jste fakt neschopný." povzdechla jsem si.
"Máš snad nějaký nápady?"
"Pouť, kino, diskoška..." nadhodila jsem.
"Ok. Mohly bychom stihnout všechno, ne?"
"Jo, to by šlo."

A vyrazily jsme. Po tom, jak jsem musela spoluvládnout Asgardu vítaný oddech. A Loki se určitě rád přidá a jestli ne, opiju ho a bude.

Žádné komentáře:

Okomentovat