24. června 2014

The Chosen | Kapitola 16 | Midgard again (part 2)

Ahoj,
nějak jsem se dnes až doteď nedostala k počítači, protože z Pondělka na Úterý jsem měla (o měsíc a něco zpožděnou) oslavu narozenin :D
S "přespáním", což znamená tak maximálně hodinu polospánku :D Ale užívala jsem si to, protože jsme se koukali na Thora, Avengers a Thora 2 :3 (zasvěcovali jsme kámošku, co to jako jediná neznala)
A pak mě nařkli z toho, že můj mobil moc svítí, když jsem si šla číst -_- :D

Dnešní kapitola pokračuje ve stylu 'odlehčení', takže zase směska kravin. Doufám, že se bude líbit a možná trochu pobaví :D
Pokud byste se v tom ztrácely, Amandu občas zkrátím na Mandy, Viktorii na Viki, Christinu na Christu a Amy je prostě Amy :D
Enjoy!

××××××××××××

Byly jsme na pouti už dvacet minut a mě to přestávalo bavit. Že jsem to jen navrhovala.

"Jdeme na centrifugu!" zavýskla Amy.
Mandy, Viki i Christa jí poslaly někam.
"Dobře, já pudu s tebou." pronesla jsem odevzdaně. Obvykle jsem totiž byla jediná, která podnikala s Amy kraviny.

Nastoupily jsme a byly připoutány. Pak se všechno roztočilo. Rotovaly jsme kolem velkou rychlostí a po chvíli se zastavily. Pásy se rozeply automaticky. Přišlo mi to zatím v pořádku, a tak jsem se rozešla dopředu. Jakmile jsem však pohnula hlavou, švihla jsem sebou na zem, k mému neštěstí do bahna.
Chvilku jsem tam jen klečela na všech čtyřech. Podívala jsem se směrem, kde jsem tušila Amy. Ta se zrovna pokoušela levitovat nad kaluží, což jí, vzhledem ke gravitaci, moc nešlo.

Začala jsem se zvedat a opět se položila do bahna. Nakonec se mi povedlo vstát a motavě jsem došla k Amandě, Viktorii a Christině.
První zmíněná to celé natáčela na mobil a smála se. Druhá byla od zadržovaného smíchu rudá jak rajče a třetí z nich měla pohled říkající: Jako vážně holky?

Koukla jsem se po Amy, která zrovna vyskočila na nohy a poněkud zamotaně k nám běžela.
"To byla prdel! Chci znova!" vykřikovala.
"Ani na to nemysli! Já nejdu a pochybuju, že sama bys šla." oponovala jsem.
"A nikdo jinej nechcete?" zeptala se a nasadila štěněcí pohled.
"Já bych možná... ne, radši ne." řekla Viki.
"Myslím, že už je čas jít do kina." nadhodila jsem.
"Snad tam nechceš jít takhle?" zděsila se Christa.

Podívala jsem se na sebe. Byla jsem celá špinavá od bahna. Nic co by nespravilo malé kouzlo, ale to nemůžu mezi lidmi.
"Dejte mi minutku." řekla jsem a odešla. Došla jsem za jednu atrakci, kam nikdo neviděl. Jeden pohyb ruky a byla jsem čistá. Pak jsem zamířila zpět k holkám.

"Wow, jak to děláš? Chci taky umět." pronesla Mandy.
"Ty těžko." odpověděla jsem.
Bouchla mě za to do žeber a já jí také. Pak už jsme v klidu šly do kina.

'V tom bahně jsi se vyválela přenádherně.' ozval se Lokiho hlas v mé hlavě.
'Díky za kompliment.' odsekla jsem, 'A mimochodem koukej přijít, jdeme do kina a bude sranda'
'Neboj, čekám na vás u kina.'
'Jak sakra víš, kde to je?' zeptala jsem se.
'V okolí je jen jedno kino a číst nápisy zvládnu.'

"Haló, seš tu?" zaslechla jsem říkat Amandu.
"Co? Promiň, byla sem mimo."
"Ptala sem se, na co jdeme."
"Měsíc jsem nebyla na Zemi, takže vážně netuším, co hrajou." namítla jsem.
"Tak něco vybereme u kina."

Došly jsme ke kinu, kde už čekal Loki, jak slíbil. Měl na sobě černou koženou bundu, tmavě zelené triko a tmavé kalhoty. Seklo mu to, jak jinak.
"Ahoj zlato." oslovil mě, když jsem k němu přišla.
"Ahoj." odpověděla jsem a natáhla se, abych ho políbila.

"Jste nechutný." upozornila nás Mandy.
Viki žárlivě koukala, Amy by se nejradši přidala k nám a Christin protáčela očima.
Právě poslední zmíněná se zeptala: "Tak na co se jde?"
"Co třeba Only Lovers Left Alive?" navrhla jsem.
"Jo, jo!" zaradovala se Amanda, se kterou jsme na to už dlouho chtěly.
"Koukla bych se na to..." připustila Viktorie.
Amy i Christně to bylo fuk, Lokimu taky. A tak jsme šli.

Mandy si ještě cestu koupila karamelovou zmrzlinu v kelímku a schovala si jí do tašky.
"Bude sranda, až tu tašku otevřeš a zmrzka bude opatlaná všude vevnitř." prohodila jsem.

Za pár minut jsme už byli v sále.
"Do háje!" ozvalo se vedle mě.
Co jsem řekla, to se vyplnilo. Karamel po celé tašce, kterou Amanda vztekle drhla a mrmlala u toho směrem ke mně: "To's přivolala ty..."

Později jsem zjistila, že v tom má prsty Loki, který zrovna s nedůvěrou zkoumal popcorn.
"Neboj, to se normálně jí." řekla jsem a názorně to předvedla, což jsem zjevně neměla dělat. Po zbytek filmu jsme o můj popcorn válčili.

"Víš, že Adam je ti docela podobnej?" zeptala jsem se ho, když jsme odcházeli.
"Já mám přeci hezčí vlasy!" oponoval mi.
"Ona má pravdu." přidaly se ke mně holky.

Po krátkém dohadování, kde jsme si vyjasnili, že Loki jako Adam prostě vypadá, jsme vyrazili za další zábavou.

Žádné komentáře:

Okomentovat